16 września 2010

Szok! Skandal! Jak tak może być?!

p4key wszedł na PVF, z dobrej nieprzymuszonej woli, i wydał słuszną opinię dotyczącą PBFu Valhalli: Cytując:


Witam! 
Jako iż jestem niechętnie zapraszany na to forum, wszedłem tutaj. 
Zauważyłem, że tutejszym PBFem zajmuje się TYLKO PLUTONIO! Szok! Skandal! Jak tak może być?! Tylu MG, jedni z lepszych na PSP, a tu dupa, nikt nic nie robi(z wyjątkiem plutona).
Dziwne to, bo sam opiekun PBFu nic z tym nie robi! Dlatego, pytam się co zamierzacie zrobić, dlaczego na grę trzeba czekać ~miesiąc?
Co jest grane? Zaraz powiecie wrzesień, rok szkolny. Dupa tam rok szkolny, chyba we wrześniu nie jest tak ciężko, przemyślcie to i ruszcie swoje palce do roboty i pisania postów, bo to ludzkie pojęcie przechodzi, jak PBF nie jest aktywny.
Niestety spotkał się z dość negatywnymi komentarzami, według mnie niesłusznie, gdyż sam wytykając błędy PBFu na PVF chce go polepszyć, a przez co został zmieszany z błotem:

Więc czemu ty odszedłeś tutaj z MGa? (Olcio)

 Więc proszę nie mów, że to mg-owie nic nie robią, bo to nieprawda. Nic nie robią GRACZE! Tutaj po prostu nikomu się już nie chce grać w głupi i niepotrzebny pbf, bo to forum to NIE jest revival! I my tu potrafimy gadać o czymś innym niż o flejmach i durnotach w stylu pbf-u, więc proszę p4 umilknij w końcu, bo powiedziałbym Ci coś, ale dostałem informację, że tu nawet za ocenzurowane przekleństwa są warny, więc na razie się z tym wstrzymam. Dodam tylko tyle, że Twoja głupota mnie po prostu onieśmiela... (emachel)

Dim nie wiem co robi, Legendsowi się nie chce (wylatuje), ja odpadam z powodów które wymienię w weekend bo mi się nie chce, reszta jest w miarę ok [emachel wyjaśnił część "problemu" (który nie jest problemem, bo PBF nie jest po to, żeby go na siłę robić aktywnym, tylko żeby MOŻNA było grać. gra jest wolą gracza, a nie administracji czy MG. przecież nie będziemy im tego na siłę wpychać, ogarnij się >.>)] (spocony)


Czyżby czasy dość lekkiego i nie wprowadzającego żadnych innowacji PBFu na PVF się skończyły?


Więcej... http://forum.poke.pl/showthread.php?tid=552&pid=7212#pid7212

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz