31 sierpnia 2011

Czas znowu na bekę z Pokemana


Nasz mistrz CEO otworzył kolejny arcygenialnie zbudowany na darmowym hostingu serwis Pokemon :). Jak czytamy w jego ogłoszeniu na DarkoTrollForumPokemon:

Witam. Dziś pragnę zaprezentować szerooookiej publice PokeFanów, swoją stronę. Traktuje ona tylko o Pokemon in Poland, tematyce przez 10 lat niedocenianej przez autorów stron, którzy nie potrafili zrobić artykułu ogólnego o Pkmn w Polsce (zrobione, przeze mnie dla PV) czy artykułu o Tazo (zrobione, ktuś zrobił takie cudo jak tazomania.cba.pl), a zamiast pisać o kolejnej emisji takiego a takiego filmu, na takim czy innym FilmBoxie - woleli kopiować kolejne news o rzeczach, które nas nie dotyczyły (karty w Holandii czy innym Zachodzie ?). Wreszcie jest miejsce, gdzie mogą się pojawić informacje o pl anime, zabawkach (pełno tego jest teraz w Tesco), mandze, PTCG, nawet o grach...Póki co, niestety są to tylko newsy... Czemu tak ?


Czyli najpierw gnoimy newsy, a potem mówimy, że niestety tylko newsy? Nieźle

Brak czasu...jeszcze rok temu były wielkie plany....2 konspekty, 2 stron powstały....niektórzy nawet je poglądowo dostali...
Skoro brak czasu, to po co się zabierać za stronkę ja się pytam?

Ale...łatwiej było mi reaktywować stronę na darmowcu, niż użerać się zawirusowanym i nieaktualnym CMSem strony (tu pada nazwa pewnej strony).

Tu pada śmiech na sali xD Przez tyle lat jak zajmuję się działanością w internecie, nigdy nie udało mi się zawirsować CMSa! Dobrze mówiłem że Pokeman ma talent!

Dlatego też, w tym miejscu przepraszam drogiego (tu pada nick, który i tak, na PPS już często nie wchodzi), że rok temu obiecywałem gruszki na wierzbie...nie wyszło, choć mi też przykro, bo były tam też moje newsy i w ogóle...
Czyli jak zwykle...

Wracając do Present Simple...Nie reklamuję strony idealnej, nie jest to szczyt moich marzeń, niemniej jest to mała i kameralna strona, która - mam nadzieję - spodoba się.
Nadzieja matką głupich :)

Proszę się nie przerażać, tym, że na darmowcu...
Za późno

większość defaultowych paneli(np. usera)/treści(np. formularz rejestracyjny) została przepisana od początku tak, aby wszystko było jak najbardziej dostosowane do ogólnie przyjętych - dobrych norm estetycznych.
Jak widać normy DRASTYCZNIE się zmieniły od czasu gdy ja projektowałem strony, ah ta globalizacja.

Wszystkie informacje o stronie są szczegółowo opisane - zachęcam do samodzielnego odkrycia. Piszę na niej o tym, czego chciałem od innych pokestron przez ostatnie 2 lata - kiedy wrzeszczałem i rzucałem się jak przecinak.
Niektórzy do końca życia pozostaną atencyjnymi k*rwami, nie martw się :)

(...)

Dodatkową zachętą, jest fakt, że w przeciwieństwie do innych stron typu "start and out" (załóż i zapomnij) jakże typowych dla darmowych serwerów - strona ta, jest inna niż inne.

Oczywiście! Posiada stopkę na początku strony!

Ja nie puszczam 5 newsów "ad hoc", strony nie porzucam z dnia na dzień. Wreszcie - dbam o ergonomię, co przejawia się tym, że newsy są w 2 kolumnach, dzięki czemu coraz większa rzesza ludzi z FullHD (którzy nie korzystają z zoomu) nie musi jeździć oczami po dłuuugich zdaniach.

Dziękuje Ci ty mój wybawco!

Strona istnieje ponad 3 lata, rok temu ją przejąłem, od lipca nad nią intensywnie pracuję, od tej chwili też, strona była "testowana" przez moich PPSowych znajomych (np. Optic, DominLoL, 4xI i wielu innych).
Czyli, uściślając, nie była testowana. Równie dobrze mógłbyś ją pokazać mojej babci, pewnie jej opinia byłaby równie wiarygodna.

Niczego nie obiecuję, ale zachęcam - warto wejść raz na tydzień i poczytać txty "inne niż wszystkie inne".
Bo z błędami?

W każdym razie ten doskonały twór współczesnego webdevelopingu znajdziecie tutaj , ale jeśli naprawdę nie musicie to nie wchodźcie - już lepsza jest Valhalla :)

2 komentarze:

  1. Żeby nie było, autorów tych notek jest więcej niż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Tu pada śmiech na sali xD Przez tyle lat jak zajmuję się działanością w internecie, nigdy nie udało mi się zawirsować CMSa! Dobrze mówiłem że Pokeman ma talent!" No, mam. CMSa da się zawirusować w tym sensie, że jakieś g&wno dopisze kod do css lub kodu thema i nie ruszysz. Aha, i czym Ty się zajmujesz w necie ? Portfolio poproszę, tchórzu. Nie myli się tylko ten, co nic nie robi, a pieprzy durnoty. Autor postu, tak bardzo nie umiał czytać z skumaniem, że chyba nawet na Pinkiego się nie nadaje. O Mózgu nie wspominając...

    OdpowiedzUsuń