21 września 2011

Wojny na PoPLu?

Ostatnimi czasy na
Forum Pokemon Polska jakieś dwa pokefany zaczęły srogą pyskówę. Jako względne zobrazowanie całej sytuacji można podać dwa posty. Post napisany przez qwest w temacie "Prośby o cokolwiek":


Miałam o to poprosić wcześniej, ale zapomniałam.

Bardzo uprzejmie proszę o usunięcie ostatnich dziesięciu komentarzy z mojego profilu. Nie życzę sobie, żeby mój profil stał się miejscem batalii jakiś butthurtów.
I jednocześnie prosiłabym tychże użytkowników, aby swoje prywatne bóle dupek załatwiali na prywatach, a nie w profilach niewinnych ludzi

Myślę, że prośba nie jest wymagająca. Z góry dziękuję.


Post napisany przez Stoicę w tym samym temacie.


Najlepiej powiedz swoim noobom żeby spamowali twój profil, a nie mój. Albo nie ja w przeciwieństwie do ciebie nie robię dramy, że ktoś mi w profilu kilka nie przychylnych komentarzy napisał.


Czyżby pokemonowe trolle miały jakieś butthurty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz