6 grudnia 2009

eXtended PBF 2.0


BeenHakier poinformował dzisiaj na Revivalu:

No to więcże tak.

Jak wiecie, albo i nie wiecie, eXtended PBF, a raczej jego pierwsza wersja już nie istnieje. Dlaczego ?? Praktyczny brak zainteresowania forum, poza tym - skoro w tym czasie byłem MG tutaj, na Revie (cały czas jestem - jak ten czas leci, to już niedługo rok będzie!) to na co byłby mi potrzebny poligon. Tak wtedy myślałem.

Dlaczego ja tu o tym piszę ?? No cóż, abym mógł testować swoje pomysły, których ostatnio przeżywam taki wysyp, że je na stickerach notuję, kogoś potrzebuję. Czyli graczy. Prowadząc gry samemu sobie nie osiągnęłoby się takich efektów...
A takto ci, którzy próbowali u mnie grać, ale im nie wyszło mogą spróbować raz jeszcze, przy okazji nie muszą od kogokolwiek odchodzić :P

Dlatego, bez kolejnego przedłużania, przedstawiam Wam drugą odsłonę eXtended PBF!
Dostępną tutaj.

Na eXtended nie będzie niczego prócz mojego działu PBF. Zero newsów, ciekawostek, tylko gry i gry. I dział spamerski.
Zanim zaczniecie mówić, że to niedoróbka, to powiem od razu - ze stylami nie kombinowałem, bo i po co (bynajmniej strona przywdziała Cobalta, nie ma subSilvera), logo aktualnie w rehostowaniu, jest już zrobione tylko czekam na link, i tyle. Co potrzebne to jest, więc mogę startować.

Otwarte, nie trzeba pukać. Zapraszam.
Aha... Nie spodziewam się jakiegoś tłumu, ale te sześć osób by mi się przydało.

Aha drugie - nie chciałem bawić się w dinozaura i odkopywać tematu ze stycznia, więc zrobiłem nowy. Nie zabijajcie mnie, o moderatorzy!

1 komentarz: