6 grudnia 2009

PokeSerwis zamrożony?


Jedna z największych stron Pokemon aktualnie zamrożona. Kiedy wróci? Nie wiadomo. Aktualnie treść najnowszego newsa:

Sam wiedziałem, już od dawna, że ten moment nadejdzie. Od dziś PokeSerwis.pl będzie zamrożony. Co to znaczy? Głównie to, że nie musicie się spodziewać aktualizacji na stronie, przynajmniej ode mnie, ale śmiem twierdzić, że od pozostałych też. Nie oznacza to, jednak, że tak będzie na zawsze, kto wie może kiedyś i ja znajdę czas by coś zrobić ze stroną. Powodów o takiej decyzji, a nie innej z mojej strony jest kilka, nie jest to głównie nauka/szkoła, brak czasu, a raczej życie prywatne oraz brak zainteresowania "Pokemonem" już od kilku miesięcy, jak to kiedyś ModRzEW, ładnie ujął - wypalam się. Czy to wypalenie już będzie stałe - nie umiem określić.
Nie wiadomo, czy serwis jeszcze wróci. Co do artykułów, administrator wypowiedział się:

Jeśli chodzi o tych, co narzekają, że na stronie nie ma żadnych nowych artykułów - niech sami je napiszą i zamieszczą na łamach forum tutaj. Jeśli artykuł będzie na "poziomie" pojawi się on na łamach strony.
Czy PokeSerwis wróci? Na to pytanie najwyraźniej aktualnie nikt nie zna odpowiedzi...

1 komentarz:

  1. Wróci ;).

    Rok 2010, będzie rokiem nowej ery Pokemona w Polsce :}.
    Wierzę w to i mam nadzieję, że to się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń