21 grudnia 2009

Raik: come-back + Czat na PC.

Raik, administrator PokeSerwisu i teoretycznie również PokeCollectu, znany wcześniej pod dużo innym, bardziej obraźliwym pseudonimem, który jest kojarzony z pewnym kabaretem i kilkoma piosenkami własnego autorstwa, powrócił na PPS.
Osoba która stwierdziła, że "wypaliła się jak Modrzew", jednak po dość długiej, kilku miesięcznej przerwie wraca.
Przez to, szykuje się wiele zmian na PSie i PCcie. Już wcześniej pisaliśmy ruszył PokeSerwis i ruszyło ESZTU, lecz oprócz tego, PokeCollect zdobył portal (w tym momencie, chcielibyśmy "pogratulować" niejakiemu PokeManowi, który jako jedyny jak na razie dodał komentarz, z tym, że gratuluje nam refleksu, tylko, że my newsa o portalu napisaliśmy po godzinie szóstej, a sam PokeCollect o portalu napisał przed dziewiętnastą, ale co tam :)).,


ale oprócz tego, PC posiada również czat :) Czy się sprawdzi razem z shoutboxem, dowiecie się jak sami sprawdzicie!

7 komentarzy:

  1. A portal był i znikał wraz z każdą odsłoną szablonu. Dziwię się, że ty "wielki autorze" tego "zacnego" bloga obrażasz osobę i nie podajesz swojego pseudonimu. Jesteś, że tak powiem żałosny.

    ~p4

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co wam tak ten pseudonim? Nie macie nowego idola na którym chcecie sie wyzywac? Nie przyszlo wam na mysl, ze wlasnie autor specjalnie nie podaje pseudonimu, zeby nie kojarzono go z nikim, tylko pokazywano jego ogolna prace? Tak jak w filmie V for Vendetta na przyklad.

    A co do ~p4, to powiem ci, ze "wielki autor" przynajmniej posiada jakies argumenty i cos robi. A ty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście do bloga nic nie mam, bo w końcu o mnie piszą ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym momencie, chcielibyśmy "pogratulować" niejakiemu PokeManowi, <<< thx Kacper i/lub Bartku, bo nie jestem na sto % pewny kto tutaj pisze. Powiem, a raczej napiszę szczerze = ten blog pokrzyżował mi plany, ale nic, trudno.

    ~PokeMan

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak Raik, jestem zadowolony, ze coś o nas piszą :P

    ~paqo

    OdpowiedzUsuń
  6. PokeMan, wystarczy zerknąć do RSS tego bloga - "name: gopix"

    Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  7. No oczywiście, że ja, a coś ty myślał!!!
    Blog jest na moim koncie, ale nie jest pisany przeze mnie, wiedział już o tym listva na przykład :D

    (LOL)

    OdpowiedzUsuń